Wednesday, December 30, 2009

Relationship + Boys = Bloody Mess....

Relationships + Boys = Bloody Mess! That was the equation i've recently applied in my life. Siapa kata tak ada benda yang lagi susah dari equation E=mc Squared? Ada...and that is Emotion = Emosi.
Petang tadi..ade discussion on this very popular topic lah...RELATIONSHIPS! Lain orang lain lain pendapat. Ada yang cakap Relationships are all about give and take and tolerence [toleransi]. Pada aku it's just messy and headache. Nampak sangat yang aku ni judgemental dan pesimis dalam hal yang berkaitan chenta-chenta dan perasaan. Mungkin sebab aku pernah diketemukan dengan mereka-mereka yang akhirnya membuatkan aku jadi saaaaangat pesimis dan judgemental.
Kawan aku ada cakap...kalau ikut statistik, disebabkan hanya kerana 2 orang aku jadi macam gini...aku tak logik. Dan aku ni seolah-olah being very phobiatic[is there such a word?] against relationships. Maybe...
Getting hurt again and again is part of being in relationships. Or maybe a trial for the relationships. I have been hurt before and thats the main reason i build a wall around me. Is it my nature? I myself are not able to answer the question. Tapi...aku berpegang pada janji ALLAH. Setiap mahkluk tu dijadikan berpasang-pasangan. Samada jodoh itu cepat atau lambat.
Conclusion of the discussion? My friend assumed that my hadaf [goal] adalah andartu! No Relationships + No Boys = ANDARTU? FEMINIST?
Sangatlah kasar konkulsi kawan aku ni terhadap aku. Sebaik ajer die buat konklusi tersebut, Pencilbox aku melayang tepat kena dada dia! Doakan aku jadi ANDARTU lagi...!

No comments:

Post a Comment