Sunday, June 21, 2009

Ragam orang putus cinta

"forget about him"
"he's not worth it"
"move on!"
"you deserved some one better. some one who treasure you. Love you and protect you."
Klw lah hati ni sebenarnya kuat, dah lame aku buat semua benda tu. Dah lame aku 'beralih' arah dari selatan ke utara.
It's easier said than done.
Orang senanglah cakap itu dan ini. Tapi yang merasa, menanggung, diri ini.
Orang tak rasa apa yang aku rasa. So dorang ni sumer bole cakap aje.
Tapi ade sesetengah eksyen-eksyen kate dorang faham, tapi dorang ni sebenarnye tak paham.
Dorang cakap dorang paham masalah kita sebab nak jage hati kita.
Tapi sebenarnye tak paham pun.
Berhari-hari orang cakap dengan aku
"move on"
Tapi aku? aku biaselah..dengan dunia aku..
aku buat derk aje..
Biar berbuih mulut dorang..aku tak kesah
Katelah ape korang nak kate.
yang penting aku happy.
They are not in my kasut(in my shoes).
So, they'll just say what ever is that in their mind without thinking of my feelings.
in the end, i'll just share my thougts, misery and feelings with my friends that are in the same boat with me.
if only i could turn back the time..
i'll just say YES to everything you've said to me.
*my feelings are lame*

No comments:

Post a Comment