Saturday, December 11, 2010

Kembali ke tempat asal



Assalamualaikum ;)))

Haaaa..itu dia. Tangga besar UIA. Atau 'Tangga Firaun'. Okeh, aku tak tau kenapa diaorang gelarkan tangga ni sebagai 'tangga firaun' seyes aku tak tau. Tapiii kalau mengikut teori senget aku ni..disebabkan tangga ni digelarkan 'tangga firaun' mungkin disebabkan besarnya tangga tersebut. Kalau korang nak tau betapa besar tangga ni, korang bole datang sendiri dekat Gombak atau korang boleh tengok sendiri salah satu videoclip IN-TEAM. Lagu aper, aku tak hengat ;))).

Tangga ni bukan mercu tanda UIAM. Mercu tanda UIAM tu haa..kalau korang boleh nampak tu menara mesjid tu. Tu mercu tanda UIAM. Sebab dari jauh dah boleh nampak. Okay, seriously aku tak tau ape yang aku merepek ni sekarang. Okay, actually apa yang aku nak cakap is that aku sebenarnya aku dah tak sabar nak balik UIA. Tak tau kenapa tapi i am looking foward to start the next semester with new spirit. ;)

Selamat kembali menjalani semester baru wahai MishMish. ;)

No comments:

Post a Comment