Saturday, October 3, 2009

Dedikasi buat sang sahabat yang berada di kedah...

Just posting a blog telling how blessed i was to be your bestfriend lah. Priase given to ALLAH s.wt that made it all happened. It seems like yesterday we met dekat Irsyad...kan? Ya..we’ve been through hell high and water mase kat irsyad atas sebab2 tertentu...den u moved to Al-attas...aiyoh...very the masalah..still remember number of times you asked me bile aku akan sekolah kat Al-Attas? At last...aku jejak jugak kan kat that very legendary skool yang kat atas bukit tuh..tu pon memang banyak memori jugak lah. Banyak yang payau dan pahit lah. Tapi yang manis pun ader gak..[sikit]

Perasan tak kiter tak selalu sebumbung biler when it comes to knowledge? Kau masuk Irsyad like 5 years den during Sec2 u off to Al-Attas...then, bile aku masuk Al-Attas, ko plak decide tok ddk luar asrama. Than, bile masuk tertiary level, aku tercampak kat UIA Gombak yang da ala-ala ulu-ulu kampung and ko plak tercampak mangai punyer jauh....kedah beb! Aiseh...Abah selalu cakap... “Bile lah kome berdua nak same2 satu sekolah?” n Mummy ko pon pernah cakap cenggitu biler aku datang uma ko... “ Insya-Allah...Masters..nanti kiter sebumbung lah...” Tersengih-sengih mcm kerang busuk aku menjawab soalan tuh. Gile maut..lagk ssh dari soalan final aku.. Itu pun klw due2 sambung lah. Karang tetibe aku kene jdk full-time housewife payah gak!

I feel lagk blessed bile ko ngn aku have the same interest [im not talking about photography] but yelah bile aku introduce ko dekat budak Angsa Laut tuh...tak sangke plak ko bule sangkut. Siap dwnld lagk buat collection dan tengok balik bile dah bosan tahap tak ingat dah...Those stuff like can i listen to the key first...koq...can i sing another song?? *Sheesh* I noe it’s horrible but...hahaha what a laugh! N when you msged me about FT and stuff...telling me that u will update me me with FT latest news due that u had his FB and myspace...Ouh ya plus Mr QueChill..always updating me with his latest news...im so touched. My friends kat campus ni pon dah cop aku so called FT freak...but nah ~ ~ who cares? As long as im happy dan aku tak kacau orang plus x merosakkan harta bende awan it’s considered okay kan?

Remember when u asked me what if aku terserempak dengan Mr QueChill or FT sumwhere in K.L n what am i going to do? I answered that i will ran away? On a 2nd thought, hw abt aku mintak kebenaran dia(either one of them) to spare me sum times? Why? Coz i need the tyme to fly my gurlfren all the way from Kedah to KLIA lah...i would not miss this opportunity w/o my gurlfren by my side..hahahaha..if this thing come true and if only lah klw dorang ade time in the world for me... [peace!] Tra lalalalala~ [Singing...]

I dun need a guy by myside as long as your are my bestfriend. Cos u r lovable..[Abdu l & The Coffee Theory singing ~ ~]

And i miss you like orang gilaks yang terlepas dari tanjung rambutan!! Hehehe n Insya-Allah i’ll try my very best to be inclined with those indie band since you adored HUJAN soo much like how i adore FT n Mr QueChill...



Boys are stoopid. Throw some huge coconuts at them!
Thanks to HLOVATE[for the inspiration] and Tod Harris for the David and Goliath,Inc.statements. Blessed them!

No comments:

Post a Comment