Saturday, October 17, 2009

Mari kite BERSELAWAT.

Ahahaha..remember my previous,previous posts? The one i post a blog on ANAS TAHIR? The one that i've promoted to those who visited my blog and later visits his youtube? Lepas tu aku kene sound kaw-kaw dengan seorang hamba ALLAH supaya jangan post bende2 yang tak berfaedah contoh paling terdekat [Anas Tahir's videos...KOQ!] dan lepas tu aku kene sound lagk kaw-kaw tahap langit petala lapan sebab aku post blog pasal [boy drools but girl rules] hinggakan aku terpakse buat lagk satu blog dan membuat pemohonan maaf secara terbuka..tapi aku tak cakap lah yang aku takkan post lagk entry2 mcm tu tapi tak lah dlm mase terdekat nih...

Aku cume akan post entry mcm tu bile KEPALA AKU TENGAH BERASAP aje. Klw tak, aku takkan post blog mcm tu.

Okay.. hari ni aku nak kasi korang dengar lagu ni. Ni bukan lagu baru tapi dah lame jugaklah. Lagu dari WALI BAND [yang nyanyi lagu CARIK JODOH. Lagu ni dorang buat sempena menyambut Bulan Ramadhan la tapi aku baru dapat tau dari bestfriend aku. Sebab die memang dah kenal aku luar dan dalam. Senang cakap die kenal aku macam biography lah..mula dari kulit depan sampai kulit belakang lah. She said to me that i would like this song and YES. Instantly aku suke. Sebab LIRIK dier.

And ya..this song takder 'KOQ!' takder 'sesi kutuk-mengutuk' atau pun 'merosakkan lagu orang lain'...lagu ni lebih kepada EHEM,yang baik. Rase2 dapat pahala kot? =)



Kepada yang selalu pikir aku ni tak betol, sila-sila lah tengok videoclip ni.
Segile-gile aku melayan ANAS TAHIR,aku dengar jugak lagu cam ni.Justify Full

Last but not least, Aku tak suke orang pertikaikan klw aku suke FT dan AT. Suker hati aku lah nak suker saper. YAng penting aku tak merosakkan harta bende awam dan kacau orang. Let me be in my own world. Dunia yang aku happy. Dunia yang aku suke sendiri-sendiri. AT LEAST aku hanye KIPAS SUSAH NAK MATI FT. Bukan STALKER die pun. So...aku tak suke orang yang tak suke aku suke FT.
One thing. JUST LEAVE ME in MY own WORLD.

No comments:

Post a Comment