Saturday, October 23, 2010

::::... Hari sakit-sakit ...::::

Pukul 9 dah sedar dari tidur yang tak nyenyak sebab lately asyik mimpi yang bukan-bukan ajer. Biler bangun jer, bahu sebelah kanan sampai lah ke lengan hingga ke tapak tangan aku rasa lenguh.
Tak payah nak berteka-teki.
Sebab
aku tau kenapa tangan kanan aku sakit.

Pasal badminton.

Hehehehe

Semalam, adalah aktiviti day/breakfast dekat luar.
Lepas subuh around 7.30, masing-masing dah terpacak dekat gate kecik tuh. Aku dengan fadhilah rasenyer cukup syarat kot sebab kiterorang berdua pakai jaket degan seluar trek.
Kira masuk akal jugak klw lepas breakfast terus main badminton dekat Indoor Female sports complex tuh.
Tapi bila aku tengok kembar, dengan Zeid, dengan selamba aku tanya dorang: " Aik? cantik nah? nak g breakfast ke nak jusco?" ^_~

Okay. itu sekadar gurauan antara aku dengan diorang.
Diaorang tak cakap pape n si fadhilah terus drive us to taman Melawati punye Mcd.
Tak ramai.
Suku jer yang breakfast hari tu.
Ni idea saper ni nak makan ala-ala omputih ni?
Si zeid. Dari awal minggu dok merenggek mengidam nak makan breakfast mcd.
Aku sebenarnyer tak fevret breakfast Mcd.
Tapi..takpelah. Kawan punya pasal. Aku ikutkan lah.

Aku dengan kembar pilih menu yang budget. (budgetlah..)
Sausage Mcmuffin dengan air kopi secawan.
Kopi die memang superb lah.
Masa tengah makan tuh, aku cakap dengan kak mai
"Kat mana nak carik longtong? Orang nak makan lah."
Dah budak sekor depan aku ni pon cakap yang die pon dah lama tak sentuh
sarapan tradisional nenek moyang kami ni. Hei, dah dapat Big breakfast pon mau longtong lagi ka? Benci i ! (Gurau jer..)
Than kak mai pon bukak lah cerita perihal longtong sedap dekat geylang tuh.
*Kak mai, orang nak dekat sini. KL. Klw yang dekat singapore tu pun orang ley suruh Mummy masakkan. -Aku dah tarik muka masam-

Heleh..saje jer aku tarik muka masam.
Tapi sekejap je lah.
Lepas makan dekat Mcd, kita drive balik to UIA. Sebab nak antar kak mai yang ade kelas pada pagi jumaat yang indah.
Sempat tu aku terdoze off masa balik UIA tu.
Lepas tu, kita g female sports cmplex.
Indoor punya.
Kawan2 aku ni (termasuk aku) semuanya puteri lilin. Takley kene matahari. Tu yang main dekat indoor.

Mase tengah main tu (Dah lebih sejam kot)
Kak mai sms. Kelas dia cume sejam ajer. Cis! Klw mcm gtu baik tak payah pergi kan?
hehehehe =)
So kak mai joined kiter n main jugak dlm SKIRT! Hahaha..tapi still boleh serve you!

Lepas lebih kurang 2 jam, bersmash, service, jatuh tergolek dan segala bagai kiterorang kehausan. Apa lagi? Balik lah dan terus beli air dekat cafe halimah.

Lepas tu....
aku balik bilik dan tdo.
Hehehe..
kepenatan. Lepas tu hari ni lengan sakit.

Apa daa!!! Tak warm up dulu. Aku memang cerdik! ;P

No comments:

Post a Comment