Saturday, October 16, 2010

Sengal!


Satu minggu yang penuh dengan kesengalan. Sengal sebab aku tak dapat subject untuk pre-reg. Ni bukan first time okay aku pre-reg. Dah perpuluh kali kot (bangga tahap gaban!!) rasenya taaaapppiiii masih ade jugak kesengalan tahap gaban dimana aku tak boleh nak register for LE4ooo. Bile aku enter jer tu code subject, yang merapek-merapek keluar. This section is for BENL la..for Engineering la..for Economics la...for Aikol la...Dah tu yang tok IRKHS punyer mana? Memang tak kelakar. Bile aku tengok total credit hour aku untuk next sem, *aku geleng kepala*. 13.5ch! (tanda-tanda orang yang tak bersyukur!) Weh, paling sikit aku pernah ambik adalah 15.5ch tapi kalau setakat 13.5ch aje memang kacau bilau lah study plan aku untuk semester akan datang! Dan peratus untuk aku grad pada sem2 sesi 2011/2012 akan tertunda disebabkan kesenaglan teknikal macam gini. Ni pun tak sure wether bile bukak sem baru boleh tak buat secara manually. Acara wajib bagi setiap pelajar UIA tak kira bangsa,level,kulit,umur dll untuk beratur dihadapan GO (general office) masing-masing. And aku tak akan tolerate kalau aku sampai dekat GO, apabila sehelai kertas putih yang tertulis LE4000 is full yang menyambut keadatangan aku yang telah berusaha bangun pagi aku. Plus, concentration area aku punyer subject lecturer tak balik-balik dari sabbatical.(Tak buley jugak nak marah dekat lecturer aku ni. Bukan salah dia. Salah UIA lah. Sape soh antar lecturer yang hebat2? Dah anak-anak muridnya tertunggang-langgang!) Huwaaa...aku nak selitkan subject ape lagi ye? *Tension* Berbulu jer aku tengok bebudak UIA yang update dekat FB sebab dah selesai meng registersubject2 pilihan mereka.

No comments:

Post a Comment