Sunday, November 21, 2010

Movies yang ingin kulihat =)





Aku Masih Dara

Ehem *buat-buat batuk* =D. Ni ade lah list-list citer yang aku naaaaak sangat tengok dekat theaters. Citer 'Aku masih dara' ni memang aku dah reserve nak tengok dengan roommate aku a.ka. cik NurFadilah. Sebab, citer2 cenggini beliau amat minat skali. Yang berkaitan komedi+lawak slapstik sedikit+nilai moral ni memang die suuuukee sangat. So, aku tau kau bace blog aku [eche..budget bangga lak!] Huhuhu..so, baek kau jangan tengok dengan orang lain. Kalau kau tengok gak dengan orang lain, siap kau! Hehehe =) So, citer akan kuar on 16th dec 2010. Kira sui-sui lah aku baru jer sampai KL. Nak start semester baru dowh. So sebelum otak kita mula tepu sebab dah mula diisi dengan subjek yang makin berat dan maha susah, apa kata kita hooray-hooray dulu kat KLCC? *aku ni nak kat klcc ajer* T__T






Dua Alam

Dua alam ni plak, memang dah kat theaters sekarang ni. Sebab kenapa aku nak tengok? Sebab citer ni menampilkan aktress dan aktor dari tanah airku! *Singapura* Dua pelakon yang hebat: Suahilah Salam dan Aaron Aziz. Dorang berdua ni memang ade chemistry klw berlakon sesama. Err..ckp pasal chemistry, aku masih ingat lagi citer yang dorang act entitiled "Cinta Bollywood" dekat saluran Suria. Aku minat giler ngn citer tuh. Memang tak pernah miss lah. Huhuhu..sebab masa tu, Bollywood tengah hangat. Dan Shah Rukh Khan plak nama dia tengah gah! X___X memang tak rock chick habis layan hindustan. Citer dua alam ni, aku tader member nk diheret sama ke theatre. Aku nak ajak BF@GF aku, dia awal2 lagi dah tolak. Dia cakap, citer genre seram2 ni jgn ajak dia atau jgn mimpi dia akan tengok pun. Dasar! Bukan citer hantu pun. Citer sarat dengan nilai2 moral seperti "-Bersyukurlah ALLAH dah ciptakan kamu sebagai kaum Adam. Jangan g gatal campur miang nak tukar jantina. Tak elok. Tuhan marah..- " *tetiba plak aku!* ^_~ So...siapa nak tengok ngn aku?








Ngangkung ni plak, aku tengok sebab ade Shaheizy Sam. Aku minat tengok lakonan dia. So far lakonan dia tak pernah mengecewakan aku! Dari Adnan Sempit, Jangan pandang belakang congkak, Niyang rapik etc.. memang superb.

so sape yang nak tengok, meh kita g ramai-ramai. ^_~

3 comments:

  1. hhahah..
    book aku awal2 ea??
    yela2..
    t kite g tgk kat kl..
    lagipon first week x la byk sgt bende yg kene wat..
    n ade farid kamil..
    leh layan ar..

    nyway..
    aku da tgk harry potter!!!
    best!!

    saje nk jeles kan ko..
    coz aku tahu ko lom tgk lagi..
    =p

    ReplyDelete
  2. -d-: ko ni kan..
    tau uh aku lambat tengok harry potter.
    paham ke citer tu? ;P

    ReplyDelete