Monday, November 22, 2010

Snap! Snap! Snap! Henderson Waves ^_~

*We the three Musketeers*

Hari tu memang hari yang aku banyak ketawa. Aku tak tau nape aku asyik ketawa jer. Klw korang tak caya korang ley scroll down and see it for urself! =) First skali aku meet up dorang dekat IMM. Sori, gambar dekat IMM tader sebab masing2 sebok shopping! Hehehehe Cotton On dekat outlet IMM sale up to 50%!! And secara tidak sedar *huhuhu..seolah2 in-tance-* Aku grab DUA dress from that store. One is plain dress like my gurlfren wore that day. And the other one is white also with horizontal navy line on it. *senang cakap korang macam baju zebra lah* Boleh imagine ke tak ni? Ke korang semua dah lupe cmner zebra looks like? alaaa..kuda yang berbelang2 tu ler..tak pun korang g je lah zoo dan lihat sendiri ;P Ye..baju aku cm zebra. Hahaha. aku jeles tengok orang pakai chantique, so aku beli sebab nak tengok klw kat badan sendiri lawa ke tak? *Apehal bangga sangat nih??* -_-"

second destination was HENDERSON WAVES. Haaa..aktuali aku tak tau tempat ni katner [nama je warganegara spore, tapi tempat2 dia haaaaaram aku tatau.] So, disebabkan nama dia ade perkataan WAVES, aku dengan semangat mempercayai yang ia tepi laut. TAPI sangkaan aku meleset. When we drove towards Henderson waves,

Nadya: Syai, we are going to take our picture there. *sambil menunding jari kearah sebuah bridge*

Aku yang sememangnyer gayat dengan tempat tinggi terkojat beruk mendengar.

Aku: Errr...korang je lah naik. Aku tunggu dalam kereta.


Nadya: Tader..tader..kau kene naik gak! Aku tak kira!


Ni..kalau aku cabut balik dan tahan mana2 teksi pon orait gak... *Sambil berfikir*


Forest Walk ala-ala back to nature gitu


tapi...aku tak pengsan pun naik benda alah tu walaupun pada
mulanya kaki aku mengigil tahap gaban dan hampir2 menangis! ^_^


cantique kan view dia?


Korang spot ala-ala king-kong tak???
Aku mampu buat *peace* aje. Tak hengat apa yang kelakar sangat.



Aku dah mula nak gelak dah..


Nadya bercekak pinggang sebab aku sebok dengan seluar aku T___T


Terkinja kesukaan ye kau wahai Syaida...sekeh kang baru tau!


This pic is sweet. unfortunately, its a bit far dont u think?


Chantique jugak amek kaki jer *sewel tader kerje*


Me Nad Nadya =)

Siyes aku tak tau ape yang kelakar sangat sampai nadya dah fold her arms geram ngn aku *pffft*

Aku gelak lagi. Tapi kali ni sempat cover mulut!


Amaciam? I was supposed to wear my studded wedges to add the rock chickness tapi nadya tak bagi X____X



Me&her AGAIN


Sumpah! Hari tu aku asyik gelak jer..


*Sya* *Nadya* *Farhana* Owh tudung ke penyek seperti lempeng mummy dibuat serapan pagi dek kerana ditiup angin!


OTW back down the hill.


This was an impromptu shot by Farihin. But I loike wlpn kite jalan tu buat2. Kire re-enactment balik. Tee-hee ^_^

Mr Cameraman a.k.a Farihin
*abaikan pose beliau yang kurrreeeng menarik*

So that was the shots taken when we were up at the bridge. Serious cantik pemandangan dia. Sangat lawa. Tempat ni pon tempat tok orang yang nak berjogging ker, bersenam ke..overall tempat die sangat cantik. This place is a nice shots 4 those who lurrrve photography. Ciao! ^_^

1 comment:

  1. Aku rasa aku pernah ah gi sini. The place looks familiar... Cuma aku tak tau je nama dier pe. hehehehe...

    aku gi ngn kakak aku...;)

    ReplyDelete